sova ståendes?

nu är jag hemma. och jag är så sjukt trött :/ har nog fan aldrig upplevt en sån här trötthet innan. jag har gått runt och sett ut som ett åskmoln i stan. folk har glott på mej... och PALLA med alla fjortisar som tränger sig före. ville bara skjuta dom!
det gick bra på ams. min handläggare är så bra. kommer sakna henne när jag väl börjar plugga. sen solade jag, och handlade hem lite mat. det har slagit lock för mitt öra och det är skitäckligt :S hör ingenting på ena örat & det har varit så i 2 timmar nu. . . :/ hjälper inte att hålla för näsan och blåsa, för det händer inget . . dessutom va jag klar med allt typ 1 ½ timma innan bussen gick så jag fick sitta & glo in i en vägg på stationen. hade god lust att lägga mig på bänken & sova, men då hade väl folk trott jag var uteliggare & blivit utkastad... kunde fan stå och sova. så jag är helt slut och vägen från busshållplatsen hem kändes ovanligt lång. fan va mycket skit det kan bli pga trötthet.

måste sova. annars kommer jag va så jävla otrevlig mot folk idag. jag har fan bara sovit 6 timmar på 2 dar nu. och min kropp pallar inte. ska äta lite kyckling med potatissallad först, sen sova. och sen sätta igång och städa. måste ju ha fint tills saragumman kommer! ha en bra dag, vi hörs nog ikväll när jag är på bättre humör...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ojjj det var lite sömn! Jag hade fan somnat haha...hoppas att du får det trevligt med din kompis nu när hon kommer:D ha det bra kram

2008-11-26 @ 15:31:31
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0