tänker inte behålla honom...



vet ni vad jag har tänkt på? eller ja, jag har bestämt mig för att inte behålla Mio.
jag märkte glädjen i mammas ögon idag när hon såg valpen. hon vill så gärna ha honom.
och jag vill ge dom något som tack för att dom ställt upp för mig alla dessa år.
och vem skulle inte vilja ha en valp i present?
dessutom har dom på sistone tänkt skaffa en själv .. men aldrig gjort det riktigt.
nu kommer dom få en gratis. visst, det tar tid att göra hunden rumsren osv, men det kommer gå galant.

så .. jag ska ge honom till mamma och pappa i julklapp.
jag ska knyta en rosett runt hans huvud och släppa honom.
jag hade bestämt mig för att han skulle vara min, som ni vet.
MEN jag kommer ha fullt upp med att plugga hela nästa år .. och det kommer va tillräckligt mycket...
sen om jag ska uppfostra den lilla skiten också och få honom rumsren.. nej.
jag måste ge upp när jag vet att jag inte kan ta hur mycket ansvar som helst heller...
jag har ju redan mina andra 2 skiter och dom är tillräckligt med jobb :P

senare kanske jag köper mig en egen, men en annan ras. eller så tar jag en kull till på lady.. jag får se.
men jag har iallafall bestämt mig, som sagt, för att mio blir mamma och pappas julklapp i år.
ska även köpa bädd, hundskålar, koppel osv till dom och hjälpa dom så mycket dom behöver, så gott jag kan.

vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag tror att det blir en jätte bra julklapp:D och att dem kommer att uppskatta den väldigt mycket, det är bra att du ger en bädd osv till valpen så att dem har start sakerna för en hund. kram

2008-11-17 @ 00:48:06
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: malin

Det kommer bli den bästa julklappen , dom kommer bli så glada. Du gör så rätt baby.

2008-11-17 @ 01:23:57
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Emma

låter jätte bra em :) som du säger, du har ju redan 2 och du ska börja plugga nästa år så att ge honom till dina föräldrar kommer bli jätte bra tror jag!

2008-11-17 @ 14:41:34
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0