tidig morgon.

bah. undra om jag orkar med att va vaken fram till 19:00 - 20:00 ikväll .. men jag måste om jag ska kunna vända på dygnet.
vad gör ni annars denna morgon? klockan är lite efter 5 nu och jag tänkte ta en lång promenad med hundarna, faktiskt. sen blir det dusch, lite tedrickande osv innan jag ska åka in med bussen 7.57. är nervös... måste bråka med både dom ena och andra idag för att dom strulat med papper, så jag är inte glad alls. blir mycket värre när jag är trött också. grinig som fan kommer jag vara..



ha en fin onsdagsmorgon! ♥




Kommentarer
Postat av: Jess

Åh vad fin design du har på bloggen nu! Me like!

Blev inget spelande igår. Blev så sent. Kanske ska dit idag ;P Måste fan testa det ju! =D Verkar as sköjj! Hoppas du får dej en bra dag gums =)

2008-11-19 @ 07:01:24
URL: http://jesstheone.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas det går bra idag älskling :)

2008-11-19 @ 11:33:41
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0