skitdag AB



känner att jag en riktig dålig dag idag .. har varit vaken nu sen halv 6 igår kväll & jag är tung i huvudet, det flimrar framför mina ögon, och när jag var i stan kändes det vissa sekunddelar som att jag gick & sov samtidigt.
bråkade med folk uppe på kommunen, men fick ändå inte som jag ville, pga deras jävla förbannade regler. så jag var på gränsen att börja gråta när jag gick ut genom den dörren .. :\ det va jobbigt. detta tar mycket på mina krafter & jag behöver inte sånt här i mitt liv just nu ..
var på jobbgarantin på arbetsförmedlingen. vi brukar vara runt 20 st, men idag var vi bara 5.. skönt dock. har lättare att prata i liten grupp än i stor + det är en skitsöt kille i gruppen som jag blir helt nervös utav, om han ens kollar på mig. hahaha :P känns som man går i lekis förfan. men han är riktigt riktigt sweet. pratade lite med min handläggare efter mötet så det ordnade sig där iallafall.
innan jag åkte hem solade jag. däckade i solariet och 20 min gick jättesnabbt. sen var jag inne & handlade en kycklingsallad på domus innan jag tog bussen hem. nu sitter jag här, med ett brev i min hand som jag fick på posten, som är allt annat än goda nyheter. vet inte riktigt hur jag ska tackla det, men det är inte bra. inte alls :/ jag mår skit just nu och min trötthet gör mig bara ännu känsligare. jag är så nära att börja gråta just nu & jag är allt annat än glad. jag hoppas bara inte att det är det jag tror det är .. utan att det inte är någon fara .. men jag har sån otur nuförtiden så skulle FAN inte förvåna mig. varför kan jag inte få va glad för? om jag är det, så är det bara för en kort stund... :/

nu ska jag lyckas hålla mig vaken till 19.00 - 20.00 ikväll. ska plocka undan lite här & försöka hålla mig sysselsatt. orkar inte tänka just nu. jag är trött på att gråta. det har jag gjort tillräckligt under min & n;s tid.


... vi hörs kanske sen  : *

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hoppas att det inte är något allvarligt! ha en bra dag:D kramar!

2008-11-19 @ 17:55:12
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: MALIN

åh vad fin din blogg blivit sötis. pöss

2008-11-19 @ 18:36:14
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bloggen är gumman! Vill inte att du ska vara leden, hoppas det inte är ngt allvarligt. Är snart hos dig och då ska vi ha skoj :)

2008-11-19 @ 19:25:37
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Sofia

fin blogg :)

2008-11-19 @ 19:51:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Jennie

fint du gjort om designen :)

2008-11-19 @ 19:59:50
URL: http://unreal.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0