uttråkad

Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?
5ive. take 5, backstreet boys .. spice girls.

Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?
oj. det går inte räkna... säkert suttit framför den runt 3 dygn nonstop när jag var yngre.

Vilken färg har du på din cykel?

lilarosa. haft den sen jag var 10, så jag behöver en ny. dock cyklar jag aldrig.

Blondin eller brunett?

om det  är JAG, så är jag helst brunett. men om det gäller motsatta könet .. ja.. helst brunett där me. och gärna bruna ögon ;)

Vilken färg har du på din text på msn?

lila.

Vilket stjärntecken är du?
vattuman.

Vad åt du senast?
hmm... makaroner och bacon.

Har du en diskmaskin?

nej,  och det suger. diska är skittråkigt!

Rakar du av dig ögonbrynen?

eehm. nej.

Har du husdjur?
mm. 3 hundar & en kissekatt. & nåra dammråttor här & där ...

Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?

inget ... hon sa alltid gumman bara.
 
Är du kär i nån just nu?

lite kanske :)

Har du brutit på tyska för att impa på nån kille/tjej?
öh. inte vad jag kan minnas .. eh :P

Har du sagt "lol" under ett samlag?
HAHAHA. nej. men ibland önskar jag att jag hade gjort det. HAHAHA fyfan va kul! i övrigt hatar jag folk som använder LOL irl. men det hade varit skoj att använda det under ett kasst samlag.

Har du ätit godis för 100 kronor en kväll?
klart jag har. kolla på mej :P

Vad är du beroende av?
datorn. mina djur. mina nära och kära. en dusch. smink. platt-tång .. osv osv.

Vad har du för fobier?

vatten. jag får hjärtklappning så fort jag ser en vattenyta eller under vattnet på tv. jag blir panikslagen. och ja, jag har fobi för vatten i verkligheten också och har svårt att bada i hav. något med att det finns djupt vatten och liv under det gör mig livrädd. andra fobier är spindlar, ormar, höjder...

Berätta detaljerat om det äckligast du ätit?

levern jag åt hos angelicas föräldrar när jag var yngre. fick tvinga i mig skiten bara för jag var gäst hos dom. fyfaaan va jag mådde skit. så jävla vidrigt. dock trodde jag då, att det var lever från en människa.. hahaha :P

Hur lång är du?
1.67. vill faktiskt va lite kortare.

Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?

en hammare. fan va jag hade hamrat ihjäl alla puckon i tinningen! ( sorry att jag lät lite psycho där .. )

Sover du med gosedjur?
mina djur är mina gosedjur. det räcker gott och väl. dom får ju en hel 80cmsida för sig själv. men annars har jag en stor rosa hund som jag fått av n i present i new york.

Vad har du som ingen annan har?

dom bästa djuren i världen. världens bästa föräldrar.

Vilken mobil har du?
ingen aning om va den heter .. orka bry sig.

Vem var den senaste du fick sms av?
thina.

Vem var den senaste du fick mms av?
malin <3 det lilla egot.

Vem var den senaste som ringde dig?
johan, på fyllan. inatt.

Är du förlovad?
nej. men har varit.

När duschade du senast?
inatt. ska hoppa in i duschen nu strax. har dammsugit och det är typ 100 grader här inne. dör av värme...

Vem tänker du på nu?
han. när mina föräldrar ska komma! meee sooo hungry!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in och läs mina texter..



All lycka/Dona

2008-11-16 @ 18:06:24
URL: http://donas.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0