en lista.

10 favoriter:
Färg: rosa är en av favoriterna.
Mat: mammas mat.
Band: takida är väl bandet jag lyssnar mest på just nu.
Film: just nu är favoriterna "transformers" & "PS. I love you"
Bok: gillar självbiografi böcker.
Sport: fotboll, basket, ridsport, simning...
Årstid: sommar sommar sommar!
Veckodag: fredag.
Glassmak: cookie dough.
Tid på dygnet: natten. men måste lära mig att sluta ha det som favorit. ha.

9 för tillfället:

Humör: sjukt trött just nu & en aning irriterad. annars ok.
Smak: ingen..
Kläder:  en eminemtröjahoodie eftersom jag fryser och mina pyjamasbyxor från new york.
Bakgrund: hör en klocka ticka i vardagsrummet & yoda som leker under soffbordet... mörkt i hela huset.
Nagellack: mörklila.
Tid: 23.24
Omgivning: läs efter bakgrund...
Irritationsobjekt: min granne nikki... och hans jävla tjej..
Tankar: många tankar... alldeles för många!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
linda johansson.
Screen name: w00t?
Husdjur: syster och jag hade en katt när jag va liten vid namn cissi. dock rymde hon och kom aldrig tillbaka :(
Piercing: första piercingen var i tungan!
Förälskelse: nån kille vid namn niklas tror jag.
Musik: haha det va nog dansband. var kär i arvingarna och i casper!
Bil: no comment.
Kyss: minns inte :/ jag var väl för full för att minnas som vanligt...

7 senaste:
Cigarett: nåra dar sen..
Mat: igår. nudlar och kyckling.
Dryck: bonaqua-vatten.
Biltur: till mamma och pappa med swahn.
Kyss: oj. ööh.. det va la midsommar tror jag med mitt strul. uuuäh.
Spelad låt: vem lägger sånt på minnet?!
TV-program:
hm... nått på tv 2 som pappa kollade på..


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: mmmm... och ni alla vet ju hur det gick.
Brutit mot lagen: ja oja. lagar är till för att brytas. mahahah.
Blivit arresterad: mjo.
Badat naken: ja inte fan badar jag med kläder på i badkaret...
Varit med på TV: mm. i hippo som gick på svt och i nyheterna.
Kysst någon du inte känner: jo. jag har kysst 2 detta året jag inte kände speciellt många minuter innan jag kysste dom. hahahah.

5 nej tack:
Kläder: skinnbyxor!

Mat: fisk.
Musik: opera.
Dryck: sprit & öl.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: hmm.. såg på "vänner", städade, tvättade, smsade massa med tomas, tog det lugnt.
Du kan höra just nu: yodas tänder mot benet han tuggar på. lady som snarkar..
Du inte kan leva utan: mina djur och mina vänner & min familj. och utan internet och mobil.
Du gör när du har tråkigt: städar eller promenerar med hundarna. sover. haha.

3 personer:

Du skulle göra allt för: min familj. mina vänner & mina djur. jag kan inte välja bara 3 personer.
Du tycker om: alla mina nära och kära
Du inte gillar: fjortisar . skitsnack. otrohet... djurplågeri. mina grannar.


2 val:
Kaffe eller te: kaffe lär jag ALDRIG börja dricka. så te.
Vår eller höst: höst.

1 önskan: att allt jag har planerat och vill göra kommer att gå nu :)


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0