hittade...



va glad man blir när man hittar bilder på mig & n i pappas dator... icke.
visst, han har till och med bilder på mig & mitt ex christer som jag hade för många år sen , så pappa är väl inte så bra på detta med att radera. men att se bilder på oss två ... gah, det dödar mig fortfarande ännu idag. även om det gått mer än ett halvår nu...
tog bort alla bilderna på oss från pappas dator nu dock ... och det känns mycket bättre. bah!

saknaden gör fortfarande ont.



crille ska komma hit snart & kolla min dator, om han kan laga felet .. får hoppas på det.
 när jag letade bilder så hittade jag massa roliga bilder från student & balen osv ... gud va man förändrats :\ bah! men så jäkla kul att se bilderna. saknar den tiden :( ska hjälpa mamma med maten nu & sen plugga lite körkortsteori. puss bejbs!

Kommentarer
Postat av: Sara

saknaden kommer alltid göra ont, ni delade så mkt tid ihop. jag vet precis hur det känns gumms <3

2008-10-07 @ 20:57:54
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0