lördag.


är inne hos grannen idag och ska fira hennes födelsedag. grattis thina på din 23årsdag! ♥ jag sitter & gosar med tiger och kollar runt på nätet. tack för alla era tips om vart jag ska ringa för att anmäla det där om djurplågerigrejen. jag tänker inte stå och se på när någon som inte borde ens ha en dammråtta i huset får ha 3 stora hundar i en lägenhet och när dom stänger in 2 av dom i en bur som är 1 x 1 m och där får dom sitta dygnet runt - utan vatten och utan mat. så jag ska ringa imorgon anonymt och lämna en anmälan. och jag hoppas VERKLIGEN att dom tar hundarna ifrån dom. vissa människor borde inte få ha djur helt enkelt. jag skulle ALDRIG kunna sätta mina i en bur, om det inte är i en bil påväg till ett ställe. men hemma? utan vatten och mat? pfft. man borde stänga in ägarna där i, så får vi se hur glada dom blir efter några dygn utan vatten & mat . . .  jävla as!

hoppas allt är toppen med er, kära ni. jag ska försöka svara på era kommentarer snart. men som sagt, sitter inne hos thina för här är det enda stället vi når nätverk på och jag är inte här långa stunder :) tills vi hörs nästa gång - ha det bra kära ni! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig! <3

2008-10-20 @ 20:10:45

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0