torsdag.


jag & john lennon 2003. haha :)


hej på er!

idag är det torsdag. ikväll åker jag hem. eller imorgon. han som kör vet inte än. vi får se. idag ska jag till oskarshamn med 20 över 2 bussen. ska möta upp marina, gå runt lite i stan & sen fika när mamma slutat jobba :) ska bli mys. får se om man måste packa när man kommer hem som sagt. hoppas ändå att få va kvar lite till. men samtidit måste jag hem & köra igång med vardagen igen & min "stora förändring" ..

fick aldrig träffa picasso & louis igår :( så det får bli nästa gång jag är hemma, runt jul. linus bil paja totalt igår så vi kom ingenstans. hjälpte han att laga den. svinkallt var det ute. höll på att frysa arslet av mej. har ju inte med mig vinterskorna hit. visste ju inte att kylan skulle komma så fort! bilen blev klar runt kvart i 9 igår kväll så vi drog och köpte pizza & såg det framför efterlyst.

igår satte jag vid pappas dator och kollade runt och hittade en mapp. ALLA mina gamla bilder från min första dator låg i den mappen. all musik, alla bilder, alla videos .. osv osv. hittade massa bilder på mig & christer (första pojkvännen) och en video på honom som han spelat in med cam. och jag har spelat in mig själv när jag var björne i gymnasiet på ett barnkalas... och massa andra roliga videor. blev överlycklig  när jag hittade allt igen för allt försvann när min dator paja, i början på mitt & n;s förhållande, så jag blev skitglad. bränt över allt på en skiva nu så jag kan ta med mig det hem :) ni ska få se massa bilder sen :) samtidigt fick man ångest över att man var så smal & fin där och över hur man ser ut idag, men vafan, det är bara att kämpa på!

nu ska jag platta håret & sätta på fejset. pussar.



jag & G - 2004




jag & G - 2003




jag & vesna - 2004




jag 2003



jag utklädd till björne .. haha .. 2004




jag 2003



malin, vesna, frida och sarika julen 2004


Kommentarer
Postat av: Erica

Har du prövat ViktVäktarna, Emma? Jag har räknats points i 5 veckor nu, & det funkar verkligen!

2008-10-09 @ 20:55:43
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Sara

sötnos :)

2008-10-12 @ 11:23:41
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0