en lista.

 

 

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?

eh, emma?

 

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?

2 mackor med leverpastej.

 

3) I ditt senaste sms står det?

"älskar dig också fittfejs. längtar tills vi ses igen gumman" haha :)

 

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?

shayne ward - until you.

 

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?

an2n - värdelös. (fylletrack) hahahaha.

 

6) Var är din pojkvänv/flickvän just nu?

har ingen..

 

7) Välj ett ärr på din kropp?

mitt är på armen som jag fick när jag kom åt me armen mot en varm ugn när jag bakade kakor till mej & n för länge sen. det va ganska illa och syns väl.

 

8) Vilka är dina favoritfärger?

rosa, nyanser av brunt, svart, lila, rött, grönt, blått.

 

9) Vem är din mest religiösa vän?

hmmm. har ingen. bacon.

 

10) Vilka i ditt liv litar du på?

mamma. angelica. maria. robin. jag litar på väldigt få personer.

 

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

vet inte. haley. tycker det är skitfint.

 

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?

beror på vem som säger det. om det är en jobbig person som tjatar om det skulle jag bli irriterad. om det var någon man verkligen kände för så skulle jag le stort och bli generad.

 

13) Hur ofta svär du?

alldeles för ofta ...

 

14) Litar du på alla dina vänner?

på sätt & vis. men inte till fullo. det är inget personligt, men hela grejen med att lita på folk är svårt för mig.

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?

mja.

 

16) Tror du att allt som händer har en anledning?

ja, klart allt händer av en anledning. vad annars?

 

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?

att min partner ljuger för mig. eller går runt & flörtar hejvilt med andra.

 

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

öööh? vad är detta för fråga? har svårt att se nån av mina vänner bli köpt för att ha sex. nej nej... den tänker jag inte svara på.

 

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?

absolut. många mål. man får ta ett i taget.

 

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

mamma. angelica & maria.

 

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

jag skulle bli den bästa ;)

 

23) Vart togs din profilbild?

hm. hemma för 2 månader sen ungefär. samma dag jag klippt mig. blev supernöjd.

 

24) Ärligt, vad tänker du på just nu?

hm. att jag ska fortsätta städa snart & vilken film jag ska se sen.

 

25) Vem känner dig bäst?

angelica.

 

26) Vad är helgens planer?

bara chilla. ska på möte på jobb imorgon. ladda inför dom 2 kommande veckorna som kommer bli tuffa.

 

27) Vad har du på dig just nu?

mina pyjamasshorts som det står "godmornin' beautiful" på på rumpan & en hello kitty tröja.

 

28) Har du någonsin slagit ett träd?

ja det har jag när jag varit arg. hade lagom ont i min knoge sen.

 

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?

jodå. det har jag.

 

30) Aldrig sova eller aldrig äta?

aldrig äta. LÄTT.

 

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?

nattuggla fo' sho'!

32) Finns du där för dina vänner?

så gott jag kan i ur & skur. jag hoppas dom tycker jag finns där för dom...?

 

33) Gillar du att umgås med andra människor?

absofuckinlutely!

 

34) Har du lätt att förlåta andra?

hmm.. beror på vad människan gjort. men oftast inte, nej.

 

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

WHAT? eh nej?

 

36) Har du tappat nån av dina vänner nyligen?

mjo. några försvann från mitt liv när det tog slut mellan mej & n. man insåg då vilka som fanns där medans andra gick.

 

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?

njet.

 

38) Finns det någon du bör reda ut saker med?

jodå. det finns det.

 

39) Kommer någon ringa dig ikväll?

hm. tror jag icke. om inte malin! haha.

 

40) Vill du ha ett förhållande just nu?

nej det vill jag inte. jag vill vara ensam en längre tid nu.

 

41) Vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?

städa & sen baka chokladrulltårta!

 

 

hade varit kul att se även er nedanför att svara på denna listan:

wysteriia 

catwalkqueen maria

biltokiga maria 

emmagumman

angelicababy

melaaaanie

fittnylle

sussie

sötgöte sanna.e

saragumman!

vesnaaaaa

maddis i malmoooe

onka

 

:)


Kommentarer
Postat av: vesna

näe vad jobbigt :P

2008-09-06 @ 20:30:51
URL: http://stickwithyou.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0