one shot to many?


eehm. blev smått förvånad över hur tila betedde sig i "one shot to many" efter finalen :\ blev även chockad över hur hon INTE kunde välja bo eftersom han var typ världens goaste kille :\
men sen betedde sig tila som en total bitch mot kristy i programmet efter & då undrade man va tilas problem var. är det okey för henne att springa runt & krossa hjärtan, men inte för andra att krossa hennes? visst, man vill hitta kärleken & det gör otroligt ont att få hjärtat krossat och det är det sista man vill, men jeeez. hon satt där & snacka om att hon fått hjärtat krossat men kom tillbaka för att ge kärleken en andra chans och det va inte lätt för henne. vem har INTE fått sitt hjärta krossat? hm. dock är hon fortfarande sjukt vacker men det där var lite väl .. :\

tack för era kommentarer. ni är så söta. ska ta mig tid att svara på dom imorrn (läs: idag ). ska lägga mig & sova några timmar nu. mår inte alltför bra. godnatt babys ♥

Kommentarer
Postat av: Blondinen Sanna A

Sv: Mmm.. Då är vi verkligen två.. Jag har aldrig pengar kvar känns det som.

2008-09-03 @ 11:00:56
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Emma

sa ju att du skulle bli chockad :) jag tyckte dock tila var kul i one shot to many. lite dramatik är aldrig fel :D

2008-09-03 @ 12:34:23
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: melanie

mkt är säkert bullshit också, jag menar, det är ju faktiskt en serie och mycket hittas säkert på för att göra "bra tv" ;)

2008-09-03 @ 16:09:48
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

ja, jag har också tänkt på det där.. antar dock att det är som "melanie" ovan säger.. men jag skulle ändå inte kunna hålla på sådär och vara arg på deltagarna för att de flirtar med varandra för att de "leker med hennes känslor"! vadå? så hon leker inte med deras då som hånglar med alla och vad de nu gör mer? vissa av deltagarna får ju förmodligen känslor för henne, fast de vet att det bara är "film".. jag skulle skämmas för mig själv om jag var hon.. meeen, för ett x antal miljoner på kontot kanske man kan göra vad som helst? :P

2008-09-03 @ 19:20:00
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0