onödigt vetande om mig.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
daniel.
Vad gjorde du kl 8 i morse?

sov =P
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
svarade på kommentarer i min blogg.
Det sista du sa högt?
"Kom då Lady".
Vad har du druckit idag?
Massa vatten bara .. och ett glas mjölk.
Vad var det senaste du åt?
oreos :\ mår illa av dom nu.
Vad var det senaste du köpte?
maaaod. ( mat )
Vad är det för färg på din ytterdörr?

eh.. brun? :P
Vad är det för väder hos dig just nu?
mörkt och kallt antar jag. hösten har ju knackat på dörren.
Godaste glass-smaken?
polkagris eller B&J glassen .. dom flesta smakerna men speciellt cookie dough. men då äter jag bara kulorna. HAHA :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
mjodå. men inte upplevt det än. hoppas på att få göra dock.
Sover du tungt?
haha ja. fråga bara angelica .. hon kan stå och skrika på mig & skaka om mig men jag märker inte ett skit.
Drömmer du mycket?
jo en del. oftast jobbiga drömmar :\
Mardrömmar?
mmm.
Vilket ämne är roligast i skolan?
IDROTT!!!! saknar skolan :[
Trivs du med ditt jobb?
jag stortrivs! önskar det va heltid dock...
Favoritklädsel?
stora mysbrallor & ett linne bara .. jag är tomboy-bruden .. jag trivs bäst i det och kan gå klädd så till vardags..
Favoritlåt just nu?

keane - everybody's changing ... fastnade för den när jag sett ett avsnitt av 'scrubs' där den va med. så jag lyssnar på den på repeat nu! superfin ju. känner igen mig i den.
Vad ser du om du tittar åt höger?
en bokhylla, en klocka, en växt, en fotölj.
Vad gör dig glad just nu?
nära & kära. ni är BÄST! ♥ och serier gör mej glad. haha :)
Vad ska du göra härnäst?
äta lasagne.. försöka åtminstone .. mår som en påse skit just nu!
Höger- eller vänsterhänt:
eeeh. höger.
Humör just nu:
glad .. men jag har ju feber och mår som fan så jag är lite smågrinig över det. hungrig är jag också!
Favoritgodis:
hmmm.. choklad i guess. blir inte så ofta godis för mej. om det blir något snask så blir det  chips eller glass.
Kläder just nu:
svart oversizetröja och mysbrallor från adidas...
Musik just nu:
takida med reasons to cry.
Sommarplaner:
sommaren är öööver. höstplaner? dunno. leva livet helt enkelt! plugga körkort iallafall.
Hur många kuddar sover du med:
hmm.. har 2 stora och 3 normalstora :) inget emot hur många jag brukade ha när jag bodde hemma. hade runt 10 - 15 stycken då. haha. badade i kuddar <3
Spelar du nåt instrument:
nej. har dock spelat gitarr, tvärflöjt, blockflöjt, piano och trummor ... min pappa är väldigt musikalisk och har spelat i ett band så jag fick väl skiten från honom.
Morgon- eller nattmänniska:
alla som läser min blogg vet va jag ska svara på det... nattuggla all the way!
Vilka är viktigast för dig:
mina nära och kära. mina djur.
Bio eller promenad:
beror helt på tillfälle. 
Är du kittlig:
farligt kittlig. får panik om någon kittlar mig. sparkade ner en kille för att han kittla mig så han svimma .. kittla inte mej!
Snarkar du:
jodå. men INTE LIKA MYCKET SOM MALIN!
Stjärntecken:
vattuman.
Äckligaste insekten:
spindlar. hugha!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?

hmm.. bli osynlig. då kan man smyga in där killar byter om och se dom nakna ;] NOM NOM! hahaha ... ! och man kan råna banker också! gött ju! hahahaah :)
Vad vill du jobba som?
jag trivs som fan med det jag jobbar med nu - hundar. men jag vet inte .. jag har ingen aning .. men det kommer väl.
Stökigt eller välstädat?
välstädat. får fetingångest om det är stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
jadå :)  fatta vilken upplevelse!
Gillar du att sjunga?
jag älskar det. jag sjöng mycket som liten och vann tävlingar... men jag skulle aldrig våga gå på en idolcasting eller något sådant. haha. så blyg.
Anser du att du är stark?
ja. och jag får komplimanger dagligen om att folk tycker jag är det genom allt som jag gått igenom .. så ja.
Vad gör du om du får hicka?
eh. hickar?! försöker hålla andan så den lägger av...
Vad längtar du mest efter just nu?
hmm... den 20e för då kommer sara! och till när malin kommer hit i slutet av oktober! och till jag får ett heltidsjobb!

Kommentarer
Postat av: malin

haha vad då snarka ? du vet inte ens om vad du snackar om ^^

2008-09-05 @ 18:00:39
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0