va sa ni att ni var här för nu igen?


som ni märkt på sistone har jag sett mycket på " a shot at love " och tjatat om tila & nu ser jag även på "that's amore" med sötnosen domenico. men man glömmer lite bort att dom är där för tila & domenico ... andra säsongen av a shot at love var sjuk. fan va killarna bråkade med tjejerna.. och killarna var på varann ständigt. dom kunde knappt va i samma rum .. chad knockade ju bo så hans käke delades i två .. visst är det kul att se på när dom bråkar.. drama drama drama, you know. men som sagt, man glömmer att dom är där för deras skull, även om alla medel är tillåtna, tydligen ..

'that's amore"
är ju helt sjukt .. 15 tjejer i ett hus, och alla sover i samma rum. och det är dom blonda mot dom mörkhåriga, bokstavligt talat. och dom bråkar HELA TIDEN och slänger ord efter sig som "hora" "falka slyna" osv osv. visst, man kan inte älska alla men man kan väl ändå visa respekt ändå?

hur är det med er? hade ni klarat av att bo i ett hus med 15 tjejer och 15 killar?


Kommentarer
Postat av: Maria

vart laddade du ner avsnitten från? eller går de att se från MTV's hemsida eller något? har letat efter säsong 2, men hittar inget på piratebay.. :/

2008-09-05 @ 11:21:44
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0